خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله منطقه ۴ خوزستان عنوان کرد:

اداره کل غله منطقه ۴ خوزستان عهده دار تامین نان سیل زدگان خوزستان و استان های همجوار شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۴۳

مدیرکل غله منطقه ۴ خوزستان گفت: مسئولیت تامین نان تمامی نقاط سیل زده استان خوزستان و بخشی از استان های هم جوار را تا پایان مخاطرات سیل بر عهده می گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، خدارحم امیری زاده اظهار کرد: مسئولیت تامین نان تمامی نقاط سیل زده استان خوزستان و بخشی از استان های هم جوار را تا پایان مخاطرات سیل با کمال میل و افتخار بر عهده گرفته ایم. در همین راستا علاوه بر تامین نان سیل زدگان خوزستان در تاریخ 13 فروردین ماه 40 هزار قرص نان تهیه و  برای سیل زدگان استان ایلام به نقاط مختلف آن انتقال یافت که تا پایان برطرف شدن مخاطرات روزانه 150 قرص نان بدین منظور تامین خواهد شد.

وی افزود: در تاریخ 14 فروردین ماه نیز تعداد 200 هزار قرص نان برای آسیب دیدگان سیل در شهرستان پلدختر نهیه و انتقال یافت.

خدارحم امیری زاده ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام شده با معاونت اقتصادی استانداری و هلال احمر مسئولیت تامین نان تمام نقاط سیل زده استان را تا عادی شدن شرایط  پذیرفته ایم و توانایی نولید روزانه یک و نیم میلیون قرص نان رایگان ویژه مناطق سیل زده وجود دارد.

وی تاکید کرد: این نان ها به صورت رایگان، در بسته های کاملا بهداشتی 8 تایی و با کیفیت بسیار بالا تهیه و توزیع شده و تاریخ انقضای آن 8 روزه می باشد. همچنین تا کنون 20 هزار کیسه برای تدارک سیل بند در اختیار مدیریت بحران استان قرار گرفته است و امید است با این همدلی و خدمات مطلوب  با کمترین آسیب از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز