خبرگزاری کار ایران

سردار هادیان‌فر:

مسافران امروز و فردا بازگردند/ بازگشایی محور هراز از شمال به جنوب از ساعت ۱۸

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۱۲

رییس پلیس راهور ناجا گفت: محور هراز از شمال به جنوب از ساعت ۱۸ بازگشایی می شود.

به گزارش ایلنا، سردار سید کمال هادیان‌فر در حاشیه بازدید از محور هراز با اشاره به تلاش سازمان راهداری و پلیس برای بازگشایی این محور گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته یک لاین این محور از ساعت ۱۸ از شمال به جنوب بازگشایی می شود.

وی با اشاره به بازگشایی محور چالوس از ساعت ۱۳ امروز گفت: هم اکنون بار ترافیک در این محور روان است.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر آغاز دور جدید بارش ها از پس فردا از تمامی مسافران خواست طی امروز و فردا از استان‌های شمالی به سمت تهران باز گردند تا با بار ترافیکی پس فردا مواجه نشوند.

سرهنگ نادر رحمانی - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز در گفتگو با سایت راهور با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای رشت -قزوین و فیروزکوه گفت: ترافیک در محور رشت به قزوین محدوده های عوارضی، رودبار، منجیل و لوشان سنگین است.

وی درباره محور فیروزکوه نیز گفت: ترافیک این محور به سمت تهران در محدوده های شیرگاه زیرآب و پل سفید سنگین است و توصیه می‌کنیم رانندگان با توجه به بازگشایی محور چالوس از ساعت ۱۳ امروز و بازگشایی محور هراز از ساعت ۱۸ از این دو محور برای بازگشت استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز