خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت علی‌اکبر صالحی در پی درگذشت جمشید مشایخی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۱۸

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت جمشید مشایخی، هنرمند و چهره ماندگار عرصه فرهنگ و هنر پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر صالحی در پیامی درگذشت جمشید مشایخی را تسلیت گفت. 

در پیام رییس سازمان انرژی اتمی آمده است: با دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتم که هنرمند محبوب و زیبایی آفرین عرصه بازیگری این سرزمین، استاد فقید جمشید مشایخی، جامه از این خاکدان برگرفته و به سرای باقی شتافته است.

این هنرمند وارسته با نفسی پاک و منزه و به واسطه اشراف عمیق بر میراث والای فرهنگ و هنر، نقشی ماندگار از خود به یادگار نهاد و در اوج معرفت و خلاقیت هنری در مسیر تحقق اهداف و ارتقا جایگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی وظایف خود را به نیکوترین وجه ممکن به انجام رسانید.

بدون تردید خاطرات این هنرمند مردمی و خستگی ناپذیر در ذهن ملت قدرشناس ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند و تلاش و دغدغه‌های بی دریغ ایشان در حوزه فرهنگ و ادب به کمال و تعالی خواهد رسید و در کارنامه حسنات ایشان ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری کشور و ابراز همدردی با خانواده آن استاد فقید، از درگاه یگانه هستی بخش مسالت می‌نمایم تا آن هنرمند فرید را همنشین برگزیدگان و نیکان گرداند و تحمل این مصیبت را برای خاندان معزز و مکرم مشایخی آسان فرمائید.

گر در سرت هوای وصال است حافظا باید که خاک درگه اهل هنر شوی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز