خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

تقدیر استاندار چهارمحال و بختیاری از عوامل دخیل در کنترل بارش‌های اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۸۰

استاندار چهارمحال و بختیاری از عوامل دخیل در کنترل بارش‌های اخیر تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از شهرکرد، به‌دنبال بارش‌های سیل‌آسا در چهارمحال و بختیاری، ثبت بیشترین بارش نقطه‌ای بارندگی‌های اخیر کشور در ایستگاه کوهرنگ و موفقیت در کنترل بحران سیل در استان اقبال عباسی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن عید مبعث پیام تبریکی صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام از صبوری و همکاری عموم مردم شریف استان، از زحمات بی‌شائبه و طاقت‌فرسای مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، عوامل و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و قضایی، مراکز امدادی و خدمات‌رسان، نیرو‌های مسلح، اصحاب رسانه، نیروهای جهادی و مردمی که به‌صورت یکپارچه و هماهنگ برای رفع مشکلات حادث شده در استان برخاستند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه این پیام افزود: امیدواریم تجارب بدست آمده بتواند در  پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله بهینه با حوادث احتمالی آینده سودمند باشد.

عباسی در پایان تصریح کرد: با تاکید بر اصل پیشگیری در مدیریت بحران، امید است این سطح از وفاق و همکاری بین بخشی، در روزهای آینده هم تداوم یابد و در دیگر عرصه‌ها نیز جلوه‌گر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز