خبرگزاری کار ایران

معاون فاوا ناجا:

زیرساخت‌های ارتباطی در شمال و غرب کشور برقرار است/ قطعی ۱۰۰ درصدی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۰۷

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا گفت: با تدابیری که از قبل اندیشیده شده در تمامی مناطق سیل‌زده خصوصا ایلام و لرستان قطعی ۱۰۰ درصدی نداشته‌ایم و حداقل یک لایه ارتباطی برقرار بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار احمد دولتخواه در خصوص وضعیت فعلی زیرساخت‌های ارتباطی در پی وقوع سیل در شمال و غرب کشور، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی فاوا ناجا تمامی سامانه‌ها و شبکه‌ها از ابتدا در برابر هرگونه رخدادی مقاوم‌سازی شده‌اند بنابراین در سیل اخیر هیچ‌گونه مشکلی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌ تمامی موارد در گذشته، با وقوع سیل در گلستان، مازندران و استان‌های غربی کشور قطعی سامانه‌ نداشته‌ایم.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا درباره زیرساخت‌های ارتباطی در غرب کشور خصوصا ایلام و لرستان، توضیح داد: خوشبختانه با تدابیری که از قبل اندیشیده شده در تمامی مناطق سیل‌زده خصوصا ایلام و لرستان قطعی ۱۰۰ درصدی نداشتیم و حداقل یک لایه ارتباطی برقرار بوده است.

سردار دولتخواه گفت: فاوا نه تنها نیروی انتظامی بلکه تمامی نیروهای مسلح و حتی سازمان مدیریت بحران را هم پشتیبانی می‌کند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با تاکید بر اینکه طراحی‌ها باید مهندسی باشد، عنوان کرد: باید نقاطی که دچار آسیب‌دیده‌گی می‌شود را بروزرسانی کرد؛ باتوجه به برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های قبلی برای پیشگیری از اتفاقات باید برای آینده نیز تمهیدات جدید و بروز اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز