خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری روانسر :

2 روستای روانسر در محاصره سیل قرار دارند/ 80 چادر برای اسکان موقت ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۳۷

سرپرست فرمانداری روانسر گفت: روستاهای «گرگابی و تپه کل» از توابع بخش مرکزی این شهرستان در محاصره سیل قرار دارند.

سعدی مصطفی زاده گفت: با تداوم بارش ها روستاهای «نهرابی و گمشتر» نیز در معرض خطر قرار خواهند گرفت. 

وی ادامه داد: روان آب ها از دهانه پل ارتباطی روستای «بیرداد» بالا آمده و راه اصلی چند روستا را قطع کرده است.

سرپرست فرمانداری روانسر اظهار کرد: نقطه بحرانی شهر روانسر محله «گل سفید» است که در بسیاری از معابر این محله آب گرفتگی داریم.

مصطفی زاده اضافه کرد: برخی از منازل این محله که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز در سالهای گذشته ساخته شده اند در مسیر آبراهه ها قرار گرفته اند و در معرض آبگرفتگی هستند و نیروهای شهرداری مشغول ارائه خدمات رسانی هستند.

وی افزود: ساکنان و احشام 2 روستای «خراجیان» در بخش مرکزی و «بزگوره» در بخش شاهو هم که در معرض خطر سیلاب قرار دارند به نقاط امن منتقل شده اند.

سرپرست فرمانداری روانسر با بیان اینکه منازلی در روستای «خرم آباد سفلی و رئیس» نیز دچار آبگرفتگی شده اند، اظهار داشت: در روستای «ده لیلی» نیز آب گرفتگی داریم که اهالی روستا با کمک همدیگر در حال برطرف کردن مشکل هستند.

مصطفی زاده ادامه داد: یکی از تهدیدهای اصلی شهر روانسر با تداوم بارشها ، طغیان رودخانه های «خشکه رود» و «عاصم آباد» است که هم اکنون سرریز کرده اند و با ادامه این شرایط و در صورت نیاز ساکنان حاشیه این رودخانه ها باید منازل خود را تخلیه کنند.

وی گفت: 2 اردوگاه در سطح شهر روانسر با 80 چادر برای اسکان موقت ایجاد شده که تاکنون 2 خانواده در این اردوگاه مستقر شده و 10 مدرسه شهر نیز آماده اسکان است و در این خصوص اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز