خبرگزاری کار ایران

دومین آمار فروش فیلم‌های نوروزی؛

رقابت رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم و چهار انگشت در صدر جدول/ فروش ۳ فیلم زیر یک میلیاردتومان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۵۲

اکران فیلم‌های نوروزی در حجالی وارد هفته دوم شده که فروش سه فیلم رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم و چهار انگشت به‌صورت محسوسی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکران فیلم‌های نوروزی از ۲۵ اسفند  سال ۹۷  با نمایش ۷ فیلم آغاز شده است و هرچند فیلم‌های در حال اکران در هفته اول فروش خوبی نداشتند اما در هفته دوم تعطیلات نوروز استقبال از آنها افزایش پیدا کرده است.

فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کار گردانی منوچهر هادی به دراختیار داشتن ۱۳۸ سینما به فروشی  حدود ۹ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان دست یافته است و فیلم سینمایی متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی با در اختیار داشتن ۱۳۸ سینما به فروشی حدود ۶ میلیاردو و ۷۰۰ میلیون تومان دست یافته است. متری شش و نیم به دلیل زمان ۱۳۰ دقیقه‌ای از تعداد سانس‌های کمتری نسبت به فیلم‌های دیگر برخوردار است.

فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی نیز با در اختیار داشتن ۹۰ سالن سینما به فروشی حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی زندانی‌ها ساخته مسعود ده نمکی با در اختیار داشتن ۱۱۷ سالن سینما به فروشی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، فیلم پیشونی سفید ۳ به کارگردانی سیدجواد هاشمی  با در اختیار داشتن ۱۱۴ سالن سینما به فروشی حدود ۷۲۵ میلیون تومان، فیلم سینمایی ژن خوک ساخته سعید سهیلی با در اختیار داشتن ۶۷ سالن سینما به فروشی حدود ۶۰۳ میلیون تومان و فیلم سینمایی غلامرضا تختی با در اختیار داشتن ۹۲ سالن سینما به فروشی حدود ۵۰۰ میلیون تومان  دست  یافته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز