خبرگزاری کار ایران

هیچ وقت تسلیم نخواهیم شد؛

شفر: باخت در دربی دردی است که راه فرار ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۴۵

استقلال در شرایطی که می‌توانست با برتری برابر پرسپولیس صدرنشین لیگ شود از این فرصت استفاده نکرد تا فاصله این تیم با صدر جدول به 5 امتیاز برسد.

به گزارش ایلنا، استقلال با نتیجه 0-1 در دربی تهران شکست خورد تا فرصت عالی برای رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد. مهم‌ترین نقطه این بازی برای شاگردان وینفرد شفر پنالتی این تیم در لحظات پایانی نیمه اول بود که فرشید اسماعیلی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

وینفرد شفر سرمربی استقلال که همیشه به هواداران تیمش انرژی و روحیه می‌دهد با انتشار پستی در فضای مجازی تاسف خود نسبت به شکست در دربی را نشان داد و به هواداران استقلال اطمینان داد اوضاع تیمش تغییر خواهدکرد.

در این پست آمده‌است:

ما می دانیم که هیچ چیزی بیش از شکست در دربی یک قلب آبی را نمی شکند. این دردی است که راه فرار از آن آسان نیست. همه‌ خانواده استقلال متاسف هستند که شما را در حالت درد می بینند.

ما ۷ بازی دیگر در لیگ داریم تا‌ کمک کنیم که شما بر این درد غلبه کنید و و بهترینمان را نشان خواهیم داد تا شما احساس بهتری پیدا کنید.این فصل برای همه ما سخت است. برای تماشاگران، مربیان، بازیکنان، مدیر جدید باشگاه.

ما تسلیم نمی شویم و این نکته را ذهنمان داریم که همچنان درحال ساخت تیم جدیدی هستیم، یک‌تیم بهتر، استقلالی حرفه ای تر‌. ما می‌خواهیم این تیم را در کنار هم حفظ کنیم، چون می‌دانیم که پتانسیل خیلی زیادی داریم.

می‌خواهیم شرایط را بهبود دهیم. ما هنوز در جایی که باید باشیم، نیستیم. اما ما در کنار هم بهبود پیدا می‌کنیم، پیشرفت می‌کنیم و رشد می‌یابیم تا قوی تر شویم و در پایان به صدر برسیم و آنجا بمانیم.

با هم ، همراه شما.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز