خبرگزاری کار ایران

خطر سیل در دورود جدی است/ مناطق در معرض سیل تخلیه شوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۶۰۴

سرپرست فرمانداری دورود گفت: مردم در تخلیه مناطق در معرض خطر سیل همکاری کنند. آنها باید هشدارها را جدی گرفته و آنها را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا؛ فریبا بهاری گفت: خطر وقوع سیل در دورود جدی است.

وی ادامه داد: از طریق کمیته اطلاع‌رسانی، بلندگو و فضای مجازی حتی بخش خبر و آتش‌نشانی اطلاع رسانی به ۱۵ منطقه از سطح شهر که در مجاورت رودخانه هستند انجام دادیم.

بهاری افزود: در روستا از طریق بخشداران و دهیاران و پیامک، اطلاع‌رسانی به سرپرست خانوارهای روستاها انجام شده و مردم باید هشدارها را جدی بگیرند.

این مسئول با اشاره به مناطقی که در معرض خطر سیل قرار دارند، ادامه داد: ساکنین روستاهای سنگر، قلعه کارضا، یوسف‌آباد، امیرآباد، فرمان‌آباد، خسروآباد، گوشه پل، سری‌ساتی، بحرین، منوچهری، صفا، عزت‌آباد، قلعه ضرغام، بلوار آیت‌الله بروجردی، کوی همت، کوی کارمندان سیمان، کوی شهرداری، فرهنگیان و الغدیر باید هر چه سریع‌تر منازل خود را ترک کنند.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم با توجه به زمان باقی‌مانده و اعلام شده در پیش‌بینی‌های هواشناسی، تخلیه این مناطق انجام شود.

بهاری عنوان کرد: کمیته‌ای جهت بررسی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز در مسیر رودخانه با مسئولیت شهرداری و واحدهای زیرمجموعه تشکیل شده و هم اکنون مشغول بالا آوردن دیواره‌های ساحلی رودخانه و سایر موارد کاهش‌دهنده هجوم سیلاب به سطح شهر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز