خبرگزاری کار ایران

سردار اخوان:

برای خدمت‌رسانی به استانهای شمالی تا زمانی که لازم باشد، خواهیم ماند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۰۵

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: تا هر زمان که لازم باشد برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان‌های شمالی کشور در منطقه خواهیم ماند و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

سردار احمد اخوان با اشاره به حضور مستمر و جهادی یگان‌های بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده شمال کشور، اظهار داشت: خدمات متنوع و گوناگونی در روزهای اخیر ارائه شده است که از جمله آن می‌توان به خدمات دندانپزشکی و عمل‌های جراحی بهداری نیروی زمینی سپاه اشاره کرد.

وی افزود: بالغ بر ۴۵۰ نفر خدمات دندانپزشکی در روز سوم برپایی بیمارستان صحرایی ارائه شده است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان انجام قریب به ۳۰ عمل جراحی و سی تی اسکن در سه روز برپایی بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: ما ۹ تیم سیار پزشکی در روز سوم برپایی بیمارستان صحرایی به مناطق سیل زده اعزام کردیم.

اخوان با اشاره به خدمات آزمایشگاهی ارائه شده در مناطق سیل زده تصریح کرد: قریب به ۹۰۰ نفر خدمات آزمایشگاهی، ۲۳۴ تست سونوگرافی و ۸۶۷۸ نفر کل خدمات پزشکی به مناطق سیل زده در روز سوم برپایی بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه بوده است‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا هر زمان که لازم باشد برای خدمت رسانی به مردم عزیز استان‌های شمالی کشور در منطقه خواهیم ماند و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز