خبرگزاری کار ایران

همتی مطرح کرد؛

موافقت دولت با تسهیلات چهار هزار میلیارد تومانی بابت جبران خسارات مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۰۹۱

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به جلسه امروز هیات دولت تاکید کرد: مقرر شد جهت تعمیرات و احداث واحدهای آسیب دیده در جریان سیل اخیر و نیز بازسازی و احیای اراضی کشاورزی و واحدهای تولیدی زیر بخشهای کشاورزی، وام و تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یابد.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی در اینستاگرام خود نوشت: همانگونه که دیروز در مورد آمادگی سیستم بانکی برای مساعدت و همراهی با هموطنان سیل‌‌‌زده تأکید کردم، امروز در جلسه هیات وزیران در حضور ریاست محترم جمهور، موضوع کمک‌ها و اقدامات دولت، برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به اموال و دارائی‌ها و فعالیت‌‌های اقتصادی مردم مطرح و مقرر شد علاوه بر کمک‌های بلاعوض دولت، جهت تعمیرات و احداث واحدهای آسیب دیده شهری و روستایی در جریان سیل اخیر و نیز بازسازی و احیای اراضی کشاورزی و واحدهای تولیدی زیر بخش‌های کشاورزی، وام و تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یابد. رقم این تسهیلات بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برآورد می‌‌شود.

طبعا مابه‌‌التفاوت نرخ تسهیلات تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار توسط دولت تقبل و پرداخت خواهد شد. اطلاعیه مشترک منتشره از جانب شورای هماهنگی بانکهای دولتی و شورای کانون بانک‌های خصوصی مبنی بر آمادگی بانک‌ها در همراهی با سیاست‌های دولت و بانک مرکزی قابل تقدیر است و امیدوارم هرچه سریعتر آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز