خبرگزاری کار ایران

تشکیل جلسه اضطراری کارگروه حوادث غیر مترقبه وزارت بهداشت در EOC

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۰۵۹

جلسه کارگروه حوادث غیرمترقبه وزارت بهداشت با حضور همه اعضای کارگروه تشکیل و اقدامات انجام شده بررسی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، جلسه کارگروه حوادث غیرمترقبه وزارت بهداشت با حضور همه اعضای کارگروه تشکیل شد.

در این جلسه، گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر از وضعیت بهداشتی مناطق درگیر ضمن بازدید از مناطق سیل زده گزارشی از بازدیدها نیز ارائه داد.

مالمیر، نماینده سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز از اقدامات انجام شده بسیج جامعه پزشکی گزارش جامعی را ارائه کرد.

توکلی، رییس حراست و مشاور وزیر نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده بر پیگیری مشکلات در مناطق سیل زده تاکید کرد.

نماینده سازمان مدیریت بحران، نماینده معاونت پرستاری و مسئول دفترکاهش خطر بلایا نیز ضمن تشکر از اقدامات و هماهنگی های انجام شده در eoc گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

همچنین نماینده معاونت اجتماعی از اقدامات انجام شده با خیرین و تیم های سمن ارائه کرد.

خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور و رئیس مرکز هدایت و عملیات بحران وزارت بهداشت درخصوص اقدامات انجام شده در eoc وزارت بهداشت و تعامل کلیه سازمانها با این مرکز توضیح دادند و از حاضران درخواست کرد تا پایان تعطیلات به عنوان رابطین در زمان حوادث با eoc در ارتباط باشند.

همچنین در پایان این جلسه، خانکه، قائم مقام رییس سازمان در امور مدیریت بحران  ضمن جمع بندی مطالب، از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا پایان تعطیلات به عنوان نماینده‌های سازمان‌ها و معاونین به صورت آنکال با eoc ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز