خبرگزاری کار ایران

ثبت لحظات کودک دلبندتان با آتلیه عکس کودک حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۷۲

مشاهده کودکان و نوزادان، ناخودآگاه حس محبت در ما ایجاد می‌کند. مگر می‌شود نوزادی را دید و قربان صدقه‌اش نرفت! بهترین روش برای یادآوری این لحظات شیرین و زیبای کودک، گرفتن عکس‌هایی با حالات زیبا است. قطعا یک عکاس کودک حرفه‌ای چون تخصص کافی دارد خیلی راحت می‌تواند شما را در این زمینه کمک کند.

 یک آتلیه عکس کودک تخصصی با داشتن لوکیشن مناسب و تم‌های زیبا برای مناسبت‌های مختلف می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند.

همانطور که می‌دانید عکاسی از کودکان به دلیل شرایط سنی آن‌ها کار دشواری است. یک آتلیه عکس کودک با عکاسان متبحر خود این دانش و تجربه را می‌بایست داشته باشد که ضمن اذیت نشدن کودک، بهترین عکس‌ها را از او ثبت کند. به عبارتی، تا حدی روانشناسی تعامل با کودک نیز نیاز هست.

خوشبختانه امروزه این امکان فراهم شده است که در آتلیه کودک و نوزاد، والدین گرامی فرصت ثبت لحظات جذاب در کنار کودکشان را داشته باشند. مادران باردار می‌توانند در آتلیه کودک بارداری بر حسب سلیقه عکس های دلخواهشان را بگیرند.

آتلیه عکس کودک تهران

در شهر بزرگ تهران نیز آتلیه عکس کودک بسیاری وجود دارد. هموطنان عزیز تهرانی بر حسب منطقه مکانی می توانند چند آتلیه عکس را مدنظر قرار داده، نمونه کارها را مشاهده کنند و در نهایت مناسب‌ترین آتلیه عکس کودک در تهران را انتخاب کنند.

از ویژگی های آتلیه عکس کودک تهران می‌توان به عکاسان حرفه‌ای، داشتن تم‌های زیبا مانند یلدا، کریمس، داشتن یک لوکیشن ساده و در عین حال زیبا اشاره کرد. این نکته حائز اهمیت است که پس زمینه عکس کودک نباید زیاد شلوغ باشد، بلکه ساده و زیبا باشد بهتر است تا تمرکز عکس بر روی کودک باشد نه اطراف و پس زمینه.

از نمونه آتلیه های عکس کودک تهران می‌توان به آتلیه امیر اشاره کرد. نمونه گالری عکس ها در وب سایت آتلیه-عکس.com  موجود هستند.

به تحریر: آتلیه کودک امیر

تلفن  ثابت : 44480641 , 02144447367  تلفن همراه :09122777497  

www.instagram/photographermostafamousavi

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز