خبرگزاری کار ایران

فعالیت ١٨ تیم امداد و نجات در سرپل ذهاب/ برپایی دو اردوگاه اسکان اضطراری برای سیل زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۸۳۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های سنگین نزولات آسمانی که از روز گذشته در سرپل ذهاب آغاز شده است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری در سالن‌های سرپوشیده برای اسکان خانواده‌های آسیب‌دیده در این منطقه برپا شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، آرش لهونی در خصوص آخرین اقدامات امداد و نجات برای نجات مردم از خطر سیل در استان کرمانشاه اظهار کرد: خانه‌هایی که بر اثر ورود سیلاب دچار آسیب شده بودند، با حضور امدادگران تخلیه و خانوارهای حاضر به نقاط امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: از روز گذشته در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصر شیرین، هرسین، گیلانغرب و سرپل ذهاب به بیش از ١٩٠ خانوار امدادرسانی شده و علاوه بر ارائه اقلام امدادی، خانه‌های این افراد با لجن‌کش تخلیه و افراد خانوارها نیز به نقاط امن منتقل شدند.

لهونی با اشاره به وسعت سیل در سرپل ذهاب و آسیب‌پذیری خانواده‌های این شهرستان به لحاظ وقوع زلزله سال ۹۶، اضافه کرد: در سرپل ذهاب دو اردوگاه سرپوشیده با استعداد پذیرش ١۶٠ خانوار توسط امدادگران برپا و خانوارهای آسیب‌دیده به سرعت از نقاط ناامن تخلیه و به این اردوگاه‌ها منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: به خانوارهای آسیب‌دیده پتو، بسته غذایی، آب معدنی و سایر اقلام مورد نیاز ارائه شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ١٨ تیم عملیاتی هم اکنون در سرپل ذهاب فعال هستند، تاکید کرد: در تمامی سطح استان آماده‌باش اعلام شده و امدادگران در ١٧ پایگاه جمعیت در سطح استان به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی هستند.

لهونی تاکید کرد: هیچ مشکلی در تامین اقلام و وسایل مورد نیاز وجود ندارد و آمادگی‌های لازم در استان وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز