خبرگزاری کار ایران

اهدای کتاب و سرگرمی به کودکان سیل‌زده استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۱۱

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طرح امداد فرهنگی «پیک امید»، به کودکان سیل‌زده استان گلستان کتاب، سرگرمی و لوازم‌التحریر هدیه کرد.

به گزارش ایلنا، به‌دنبال وقوع سیل در استان گلستان، کانون پرورش فکری با حضور در این مناطق، علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری و برگزاری کارگاه‌های هنری، محصولات فرهنگی هنری هم‌چون کتاب و سرگرمی را به کودکان سیل‌زده اهدا کرد.

در چند روز گذشته مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استان‌های تهران، اردبیل، کرمانشاه، مازندران، خراسان شمالی و سمنان با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان تلاش کردند با اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و برنامه‌های شاد، حال و هوای بچه‌های سیل‌زده را تغییر دهند.

این مربیان سیار و کارشناسان در محل اسکان موقت سیل‌زدگان آق‌قلا و گمیشان در نمایشگاه بین‌المللی گرگان، ورزشگاه شهدای محمدآباد، دانشگاه فرهنگیان گرگان، محل اسکان موقت در گنبدکاووس، بندر ترکمن و همچنین استان مازندران حاضر شدند و قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، شعرخوانی و... کردند.

تماشاخانه سیار کانون نیز با پخش فیلم و پویانمایی، اجرای نمایش و برگزاری مسابقه در این روزها، به امدادرسانی فرهنگی به کودکان سیل‌زده استان گلستان پرداخت.

طرح امداد فرهنگی «پیک امید» کانون با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب و جهادگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز