خبرگزاری کار ایران

استانداری فارس هشدار داد ؛

شهروندان شیرازی و مسافران، خیابان‌های مجاور رودخانه خشک را تخلیه کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۲۹

سرپرست معاونت عمرانی هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تاکید بر اینکه شهروندان هشدارها ی مسئولان هواشناسی را جدی بگیرند،گفت: ساکنان مسیرهای منتهی به رودخانه خشک نظیر خیابان های ساحلی مراقبت لازم را داشته باشند و شهروندان نیز در این محدوده ها تردد نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی نقی طبیب لقمانی گفت: برخی سرشاخه ها و مسیرهای منتهی به رودخانه خشک طغیان کرده و تقاضا داریم شهروندان و مردمی که در حاشیه رودخانه خشک در شیراز به ویژه در حوالی پل علی ابن حمزه به سمت شرق و جنوب ساکن هستند احتیاط لازم را داشته باشند و وسایل با اهمیت منازل خود را جابه جا کنند چون ممکن است آب رودخانه خشک بالا بیایید و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.
وی با بیان اینکه هم اکنون ارتباط در تمام جاده های استان فارس به غیر از دو محور امامزاده اسماعیل اقلید و خنجشت در شهرستان اقلید برقرار است گفت: مسیر جایگزین این دو محور نیز مشخص شده است.
وی ادامه داد: بارندگی کماکان تا آخر وقت امروز و اوایل فردا ادامه دارد و این انتظار از مردم و اهالی این استان داریم که در صورت امکان از مسافرت های درون شهری و برون شهری اجتناب کنند.
سرپرست معاونت عمرانی هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: از مسافران و میهمانان نوروزی استان فارس تقاضا داریم دو روز تحمل کنند و در این استان مستقر باشند و شرایط در تمام شهرها و شهرستان های این استان برای اسکان آماده شده و پذیرای مسافران نوروزی هستیم و هیچ نگرانی از این خصوص نداشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: مردم در این شرایط به جاده نروند و توقف را ترجیح دهند که ریسک خطر کاهش یابد.
وی عنوان کرد: از نیروی انتطامی درخواست داریم که از حضور مردم در حاشیه رودخانه خشک ممانعت و جلوگیری کند و مردم هم با نیروهای انتظامی در این خصوص همراهی لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز