خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

سیل‌زدگان مازندران زیر چتر حمایت‌های وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۲۲

نشست بررسی و هماهنگی مشکلات سیل‌زدگان منطقه سیمرغ استان مازندران باحضور محمدجعفرکبیر (معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، جمشیدتقی زاده (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جمشید تقی زاده در این نشست اعلام کرد: مقرر شده پس از برآورد خسارت‌های ناشی از سیل، بازنشستگان و خانواده‌هایی که بر اثر سیل دچار آسیب و خسارت شدند مورد حمایت و کمک‌های این وزارتخانه قرار گیرند.

به گفته وی، سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شخص شریعتمداری، حمایت از سیل زدگان به خصوص اقشار ضعیف‌تر چون بازنشستگان، کارگران، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: تخصیص اعتبار وام ضروری، توزیع بسته‌های غذایی و صبحانه، توزیع کفش رایگان و کمک به کارگران و کارگاه‌های آسیب دیده در دستور کار قرار دارد که به محض مشخص شدن ابعاد خسارت‌ها، جزئیات این کمک‌ها و سایر حمایت‌های وزارت تعاون و دستگاه‌های تابعه آن اعلام خواهد شد.

تقی زاده یادآور شد: صندوق بازنشستگی کشوری تمام ظرفیت‌ها و امکانات شرکت‌ها و هلدینگ‌های خود را برای حمایت از اسیب دیدگان به کار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز