خبرگزاری کار ایران

۱۸ نفر در تالش در اثر گاز منوکسید کربن راهی بیمارستان شدند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۱۲

صبح امروز در اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در تالش ۱۸ نفر به بیمارستان شهید نورانی تالش انتقال یافتند.

به گزارش ایلنا،صبح امروز در اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در روستای گت گه سر تالش ۱۸ نفر مسموم و راهی بیمارستان شدند.

این حادثه در ساعت ۸ صبح امروز (سه شنبه ۶ فروردین ماه۹۸) به اورژانس گیلان اطلاع داده شد. تیم فوریت‌های پزشکی بلافاصله به محل اعزام شد و به بررسی وضعیت بیماران که دچار مسمومیت شده بودند، پرداخت.

پس از بررسی و انجام اقدام‌های پیش بیمارستانی لازم، ۲ نفر توسط اورژانس ۱۱۵ تالش و ۱۶ نفر دیگر توسط وسیله شخصی به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند. هم اکنون ۱۰ نفر جهت تشخیص و ادامه درمان بستری بوده و ۸ نفر دیگر ترخیص شدند.

اورژانس ۱۱۵ گیلان توصیه کرد:با توجه به سرد شدن آب و هوای استان و افزایش میزان استفاده از وسایل گرمایشی، میزان شیوع مسمومیت با گاز منوکسیدکربن (CO) نیز افزایش می‌یابد. گاز منوکسید کربن که گازی بی‌رنگ و بی‌بو است و در اثر احتراق ناقص مواد سوختی تولید می‌شود.

بخاری، آبگرمکن، شومینه و اجاق‌گازها به علت سیستم تهویه نامناسب (دودکش) عامل اصلی مسمومیت با co هستند.لذا مسافرین نوروزی و مردم عزیز دقت کرده و از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز