خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۶ هلال احمر/ کمک‌های نقدی برای مردم آسیب‌دیده سودمندتر است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۲۲

جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه کمک های نقدی برای مردم مناطق سیل زده سودمند تر است، شیوه دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان هلال احمر کشور در ششمین اطلاعیه خود ضمن فراخوان دریافت کمک‌های نقدی برای مردم سیل زده، شیوه‌های دریافت کمک‌های مردمی را تشریح کرد. در این اطلاعیه آمده است: از مردم شریف ایران دعوت می‌شود همیاری و همراهی با هم وطنان سیل زده را همچنان به شیوه نقدی ادامه دهند. کمک‌های نقدی این امکان را برای دستگاه‌های امدادی فراهم می‌کند که با دست باز تر نیازهای اصلی تر مردم را فراهم کند. تمرکز اصلی بر جمع آوری کمک‌های نقدی است تا بتوان بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اقلام مورد نیاز برای آسیب دیدگان را حتی ارزان‌تر تهیه و ارسال کرد.

بر این اساس شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری # ۱۱۲۷۸۰ به همراه شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و نیز ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک‌های نقدی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

در این میان از نخستین لحظات انتشار اخبار و تصاویر مربوط به سیل زدگان در مناطق شمالی کشور، مردم نوعدوست و داوطلبان جمعیت هلال احمر، آمادگی خود را برای پیوستن به شبکه امدادرسانی و کمک در زمینه‌های مورد نیاز برای تسکین آلام آسیب دیدگان اعلام کردند. همچنین خیرین و نیکوکاران داوطلب بی شماری، آمادگی خود را برای اعزام به مناطق آسیب دیده اعلام کرده اند که زمینه حضور آنها برای خدمت رسانی از سوی جمعیت هلال احمر در نخستین فرصت ممکن فراهم خواهد شد.

ضمن تاکید مجدد بر سودمندتر بودن کمک‌های نقدی برای مردم آسیب دیده، به اطلاع هم وطنانی که علاقه به کمک غیر نقدی دارند می‌رساند پتو، زیرانداز، ست بهداشتی و مواد شوینده از مهم‌ترین نیازهای مردم آسیب دیده است که می‌توانند به پایگاه‌های دریافت کمک‌های مردمی در شهرهای مختلف تحویل دهند. از مردم شریف ایران اسلامی درخواست می‌شود به منظور حفظ کرامت انسانی و ساماندهی مناسب کمک‌ها از از جمع آوری آب معدنی، هر گونه مواد فاسد شدنی و مستمعل و مواد غذایی با تاریخ مصرف کمتر از ۶ ماه اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز