خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل امدادخودرو سایپا خبر داد:

آماده‌باش امدادخودرو سایپا در شش استان در معرض سیل کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۶۸

مدیرعامل امدادسایپا خودرو گفت: باتوجه به احتمال وقوع سیل در غرب و جنوب کشور، امدادخودرو سایپا در شش استان به‌حال آماده‌باش درآمده است.

نظام‌الدین وفا با اشاره به شرایط نامساعد جوی در استان‌های غرب و جنوب غرب کشور و احتمال وقوع سیل در این مناطق افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین نمایندگی‌های کشیک گروه سایپا در کنار سایر دستگاه‌های ذیربط مستقر در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حال آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

به گفته وی واحدهای اعزامی امدادخودرو سایپا در مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران نیز همچنان مشغول ارائه خدمات امدادی هستند و شرکت امدادخودرو سایپا برای امدادخواهان این مناطق تسهیلات ویژه‌ای درنظر گرفته است.

وی گفت: امدادخودرو سایپا با همکاری پلیس راهور، انجمن صنفی نمایندگی‌ها، امدادگران و نیروهای ستادی خود توانسته زمان انتظار ارائه خدمات را کاهش دهد.

نظام‌الدین وفا کاهش زمان انتظار مشتریان را در سال جاری از جمله اهداف مهم طرح امداد نوروزی برشمرد و افزود: علیرغم شرایط نامساعد جوی در بسیاری از محورهای مواصلاتی و استان‌های مختلف کشور، امدادخودرو سایپا با پوشش مناسب همه نقاط توانسته خدمات خود را سریع‌تر از سال‌های گذشته ارائه کند.

گفتنی است هموطنان جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز