خبرگزاری کار ایران

اولین آمار فروش هفتگی فیلم‌های اکران نوروز ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۶۹

اکران نوروز ۹۸ در حالی آغاز شده است که فیلم‌های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم و چهار انگشت در صدر جدول اکران هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش فیلم‌های اکران نوروز ۹۸ از روز شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز شد. فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم، چهار انگشت، زندانی‌ها، پیشونی سفید ۳، ژن خوک و غلامرضا تختی رقابت خود را بر سر آمار فروش آغاز کرده‌اند.

در طول یک هفته گذشته فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی به فروشی معادل یک میلیاردو ۳۳۰ میلیون تومان، فیلم سینمایی متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی به فروشی حدودد یک میلیاردو ۱۶۰ میلیون تومان، فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی به فروشی حدود ۴۴۰ میلیون تومان دست یافته‌اند.

همچنین فیلم سینمایی زندانی‌ها به کارگردانی مسعود ده نمکی به فروشی حدود ۲۱۸ میلیون تومان، غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکی به فروشی حدود ۱۲۲ میلیون تومان، فیلم سینمایی پیشونی سفید ۳ به کارگردانی سیدجواد هاشمی به فروشی حدود ۸۸ میلیون تومان و فیلم ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی به فروشی حدود ۶۹ میلیون تومان دست یافته است.

در این میان فیلم سینمایی ژن خوک با یک روز تاخیر اکران خود را آغاز کرده است و فیلم‌های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم و چهار انگشت در صدر جدول اکران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز