خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان میراث فرهنگی کشور:

افزایش رونق گردشگری قزوین با وجود دهکده طبیعت

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۰۸

معاون‌سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دهکده طبیعت و نخستین سافاری پارک کشور در قزوین، به رونق گردشگری این شهر افزوده است.

به گزار‌ش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسن طالبیان روز شنبه در بازدید از دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین افزود: این مکان زیبا که به معرفی بیشتر به هموطنان نیاز دارد، به همراه ده ها اثر تاریخی باشکوه، قزوین را به شهری دیدنی و تماشایی تبدیل کرده است.

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به قابلیت های بالای قزوین در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی، اظهار داشت: قزوین با توجه به نزدیکی به پایتخت با برنامه ریزی بهتر می تواند حجم بیشتری از گردشگر را بویژه در ایام نوروز به خود جذب کند.

طالبیان با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: توسعه گردشگری می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کرده و بسیاری از بخش های تولید را فعال کند.

دهکده طبیعت با 10 هکتار مساحت در بوستان یک هزار و 500 هکتاری باراجین قزوین و در پنج کیلومتری شمال این شهر واقع شده است.

این دهکده محل زیست بسیاری از حیوانات اهلی و وحشی بوده و در سال‌های اخیر به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم قزوین در بخش طبیعی تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز