خبرگزاری کار ایران

عبدالغنی شهد سرمربی تیم امید عراق:

بازی ایران و عراق فینال نیست / برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا عجیب است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۷۳

سرمربی تیم امید عراق از برنامه ریزی مسابقات مرحله مقدماتی المپیک ناراضی است.

به گزارش ایلنا، عبدالغنی شهد در آستانه دیدار این تیم در برابر یمن با حضوردرنشست مطبوعاتی پیش از بازی درخصوص شرایط تیمش و مسابقات اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که ما رویاها و آرزوهای بزرگی را برای صعود از این مرحله داریم و به خاطر اینکه به سابقه و پیشینه تیم المپیک عراق نگاه می کنیم. تیم فوتبال امید عراق در دوره قبلی موفق به صعود به مسابقات المپیک شد و در آن جا هم نتایج بسیار خوبی را کسب کرد که افتخاری برای فوتبال کشور عراق بود و به همین دلیل ما هم می خواهیم این موفقیت را دوباره تکرار کنیم.

او ادامه داد: با این وجود باید بگویم برای تمامی حریفان در گروه احترام زیادی قائل هستیم، ضمن اینکه امید زیادی برای صعود از این گروه را داریم. شاید بعضی ها تصور کنند ایران و عراق شانس اول گروه را دارند و فینال این گروه بین این د وتیم برگزار خواهد شد. اما من چنین نظری ندارم. به نظر من فاصله بین تیم ها در گروه بسیار کم است و در گروه سختی قرار داریم و قدرت های نزدیکی دراین گروه وجوددارند. همچنین تیم دوم هم تلاش می کند که به عنوان یکی از بهترین تیم های برتر دوم به مرحله بعدی صعود  کند.

عبدالغنی با انتقاد از فشردگی شدید مسابقات که باید تیم ها درعرض 6 روز سه بازی انجام دهند گفت: یکی از چیزهایی را که باید به آن اشاره کنم برنامه عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا است تقریبا در هیچ کجای جهان مسابقاتی بدین شکل برگزار نمی شود. متاسفانه این در حالی است که AFC دائما در خصوص سلامتی  بازیکنان تاکید ویژه ای دارد. واقعا چرا باید مسابقات با این عجله برگزار شود که حتما در کیفیت و سلامت بازیکنان تاثیر زیادی می تواند داشته باشد و فرصتی برای ریکاوری و آمادگی سازی تیم ها بین بازی های عملا وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص غیبت بازیکنانی مثل مهند علی هم اشاره کرد: ما در این تیم از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان استفاه نکردیم و سعی کردیم از بازیکنانی که بتوانند در اردوهای خودمان حضور داشته باشند استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز