خبرگزاری کار ایران

یک روز پیش از آغاز سال نو انجام شد؛

نخستین عملیات نجات با مشارکت پهپادهای سازمان راهداری

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۳۹

معاون دفتر توسعه ایمنی راه از انجام نخستین عملیات نجات جاده‌ای با مشارکت پهپادهای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید احمد هاشمیان با اشاره به کشف یک مورد خودرو در زیر بهمن توسط پهپادهای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: این اتفاق در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح روز ۲۹ اسفند (دیروز) در محدوده پیچ آئینه محور کندوان رخ داد.

وی ادامه داد: هنگامی که پهپاد خودروی مذکور را کشف کرد، مشاهده شد که نیروهای مردمی، گشت راهداری و پلیس راهور به محله حادثه رسیده و عملیات نجات را آغاز کردند. لذا روند انجام عملیات نجات از طریق پهپاد پیگیری شد.

به گفته هاشمیان، سرنشینان این خودرو در سلامت کامل هستند و خودرو نیز آسیب چندانی ندیده است.

گفتنی است امسال برای اولین بار از پهپاد برای رصد سفرهای جاده‌ای در ایام نوروز استفاده شده است، به گونه‌ای که ایستگاه‌هایی جهت پوشش پهبادها تعبیه شده و در صورت نیاز از امکانات هوانیروز و پتانسیل‌های هوایی نیز در جهت سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی، دریافت اطلاعات و آمار تردد در محورها و گره‌های ترافیکی و بروز مشکلات احتمالی در راههای مواصلاتی، استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز