خبرگزاری کار ایران

احتمال اختلال رفت‌وآمد در محور‌های شمالی به علت مداخلات جوی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۲۹

سازمان راهداری از احتمال ایجاد اخلال در ترافیک محور‌های شمالی به علت مداخلات جوی و یخ زدگی محور‌های استان‌های البرز، مازندران، سمنان و گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ­وزارت راه و شهرسازی؛ ­­ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای از احتمال اختلال در رفت‌وآمد در برخی مسیر‌های کشور در روز پنجشنبه به دلیل مداخلات جوی خبر داد.

در این اطلاعیه ­آمده است:­ پیرو اطلاعیه شماره ۱۲۶ سه شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۸ به اطلاع می‌رساند با ادامه فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه دراستان‌های گلستان، شرق مازندران و از بعدازظهر در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به سبب بارش باران شدید، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و درمناطق سردسیر، ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش برف و مه آلودگی، اختلال در آمدورفت این مناطق پیش بینی می‌شود.

با توجه به کاهش دما در صبح روز جمعه در جاده‌های کوهستانی البرز و در استان‌های مازندران، سمنان و گلستان یخبندان رخ می‌دهد. این شرایط در مناطق سردسیر و جاده‌های کوهستانی استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در روز جمعه و صبح شنبه پیش بینی می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: از این رو به سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی به سبب بارش برف، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده‌ای بویژه گردنه‌های کوهستانی این مناطق به عمل آید و به مسافرین محترم توصیه می‌شود با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند و از اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز