خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد ونجات خبر داد:

۳ کشته بر اثر سیل و ریزش کوه/جستجو برای کشف یک مفقودی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۳۹

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از فوت ۳ نفر بر اثر سیل و ریزش کوه خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر) گفت: ٢٧استان (آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان) متاثر از سیل و آبگرفتگی و برف بودند.

وی با اشاره به اینکه ٤٨٠تیم (١٧٨٤ نفر) در ٢٦٢شهر، روستا و محور‌های کوهستانی به ٢٠٦٩٨نفر امدادرسانی کردند، گفت: ٣٥٩٥نفر اسکان اضطراری پیدا کردند و ۵۳ نفر به مناطق امن منتقل شدند. همچنین ۱۰ نفر انتقال به مراکز درمانی بود که ۴۵ نفر به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند.

به گفته سلیمی ٢ نفر در سوادکوه به علت ریزش کوه و یک نفر در میانرود به دلیل سیل جان خود را ازدست دادند و یک نفر در مه ولات مفقود شده که تلاش‌ها برای پیدا کردن ردی از او ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ١٢٠١ رهاسازی خودور از برف و تخلیه آب از ۴۵۳ منزل مسکونی انجام گرفت، گفت: امدادرسانی در مازندران، گلستان، سمنان، خراسانی شمالی و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز