خبرگزاری کار ایران

اعلام قیمت بلیت سینماها در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۲۲

قیمت بلیت سینماهای مدرن و پردیسهای سینمایی در روزهای عادی ۱۵ هزار تومان و روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ هزار تومان و روزهای سه شنبه ۱۰ هزار تومان تعیین شده است

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره قیمت جدید بلیت سینماها در سال ۹۸ که از ابتدای فروردین اعمال می‌شود، گفت: قیمت بلیت در سینماهای مدرن و پردیس‌های سینمایی در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۱۳ هزار تومان، پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل ۱۸ هزار تومان و روز سه‌شنبه ۹ هزار تومان خواهد بود. که به این قیمت ۹ درصد مالیات ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: قیمت بلیت سینماهای ممتاز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۱۱ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه ۷ هزار تومان و روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۳ هزار تومان است که به این قیمت ۹ درصد مالیات ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

 فرجی افزود: قیمت بلیت سینماهای درجه یک در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه  ۹ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵۵۰۰ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۱ هزار تومان خواهد بودکه به این مبلغ ۹ درصد ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

 وی افزود: قیمت بلیت در سینماهای درجه دو نیز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۷ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۰ هزار تومان تعیین شده است که به این مبلغ  ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می‌شود.

بر اساس اعلام سخنگوی شورای صنفی نمایش؛ قیمت بلیت سینماهای مدرن و پردیس‌های سینمایی در روزهای عادی ۱۵ هزار تومان و روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ هزار تومان و روزهای سه‌شنبه ۱۰ هزار تومان، قیمت بلیت سینماهای ممتاز در روزهای عادی حداکثر ۱۳ هزار تومان و روزهای پنجشنبه جمعه و تعطیل ۱۵ هزار تومان و روزهای سه‌شنبه ۸ هزار تومان خواهد بود و قیمت بلیت سینماهای درجه یک در روزهای عادی حداکثر ۱۰ هزار تومان و در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ هزار تومان و روزهای سه‌شنبه ۷ هزار تومان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز