خبرگزاری کار ایران

ترخیص همه نردبانهای بلندمرتبه از گمرک

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۱۴

شهردار تهران از ترخیص همه نردبانهای بلندمرتبه از گمرک خبر داد.

شهردار به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی پس از بازدید از ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در جمع خبرنگاران گفت: آمدیم هم به همکاران خسته نباشید بگوییم و هم از آمادگی آنها مطمئن شویم و هم بر آنادگی آنها تاکید کنیم.

 وی ادامه داد: خدا را شکر وضعیت خوب است و با توجه به وضعیتی که آتش نشانی در یک سال اخیر پیدا کرده است خوشبختانه از نظر تجهیزات در وضعیت مناسبی است. 

شهردار تهران با بیان اینکه وضعیت آتش نشانی از نظر تجهیزات سبک و سنگین با گذشته قابل مقایسه نیست تصریح کرد: کمبود همواره وجود دارد ما یک کمبود انباشته در آتش نشانی داریم اما بعد از حادثه پلاسکو از نظرتجهیزات اطفاء حریق در ساختمان های بلند وضعیت بهتری پیدا کرده ایم.

شهردار تهران در پاسخ به این سوالی درباره وضعیت بلاتکلیف  برای آتش نشانان در رابطه با مشاغل سخت خاطرنشان کرد: آن بخش از این موضوع که به داخل شهرداری برمی‌گردد مطمئناً از سوی ما برای پیگیری آن مشکلی وجود ندارد اما بخشی از این موضوع تلاقی با قوانین بیرون از شهرداری تهران و آتش نشانی دارد که در حال پیگیری آن هستیم.

وی همچنین درخصوص ترخیص نردبانهای آتش نشانی که در گمرک معطل مانده بود گفت: همه آن نردبانها ترخیص شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز