خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

فوت دو کودک غیر ایرانی به‌دلیل ریزش آوار در ورامین

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۵۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک دختر بچه ۸ ساله و یک پسر بچه ۱۲ ساله غیر ایرانی به دلیل ریزش آوار در ورامین خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۷:۵۳ یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در جاده ورامین، جاده نظامی، خیابان پمپ‌بنزین به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این این منطقه خارج از محدوده آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده می‌کنند سقف یکی از اتاق‌ها در یک منزل مسکونی که از منازل خشتی و تیرچوبی قدیمی بود تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از این بود که اعضای خانواده در این اتاق حضور داشتند، تصریح کرد: به گفته همسایه‌ها قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی دو الی سه نفر از اعضای این خانواده از زیر آوار خارج شده و به مرکز درمانی منتقل شده‌بودند.

ملکی با بیان اینکه همچنان دو نفر در زیر آوار محبوس بودند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کردند و بعد از مدت کوتاهی موفق شدند دو نفر که شامل یک دختر هشت‌ساله و یک پسر ۱۲ ساله بود را از زیر آوار خارج کنند.

وی ادامه داد: این دو نفر تحویل عوامل اورژانس شده که بعد از معاینات مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند. این خانواده به گفته همسایه‌ها تابعیت غیر ایرانی داشتند. عملیات به پایان رسید و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و جنس مصالحی که در این خانه‌ها به کار رفته است ممکن است سست شدن سقف باعث بروز این حادثه شده باشد البته نتیجه قطعی بعد از کارشناسی دقیق اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز