خبرگزاری کار ایران

با قدرت مقابل استقلال ظاهر می‌شویم

شرافت نساجی، قائمشهر و مازندران را حراج نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۷۳۴

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با شایعات موجود پیش از دیدار برابر استقلال تهران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، چند ساعت مانده به بازی تیم های نساجی و استقلال، محمد کاظمی، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران، به کانال رسمی باشگاه نساجی مازندران گفت: با قدرت مقابل استقلال ظاهر می شویم و امید داریم با حضور انبوه هواداران نتیجه خوبی مقابل آبی پوشان پایتخت کسب کنیم.

وی افزود: تاکید مالکان باشگاه بر این است که کادر فنی و بازیکنان نساجی امروز هرچه در توان دارند رو کنند زیرا نمی خواهیم شرافت تیم نساجی، قائمشهر و استان مازندران را حراج کنیم‌.

کاظمی ادامه داد: بازیکنان ما با همه توان و حتی توانمندتر از دیدار مقابل پرسپولیس، برابر استقلال ظاهر خواهند شد و شعار "ما می‌جنگیم" را به عینیت تبدیل می کنند. برای مجموعه نساجی اعتبار تیم، شهر و استان مان مهمتر از قهرمانی X و Y است به همین دلیل همه تلاش خود را می کنیم تا هواداران و هم استانی های مان را راضی کنیم‌.

کاظمی در پایان گفت: مسائل و مشکلاتی وجود دارد که مصمم هستیم با درایت آقایان صنیعی فر و حدادیان آنها را حل و فصل کنیم ولی همه هواداران نساجی در سراسر ایران مطمئن باشند این مشکلات تاثیری در بازی ما مقابل استقلال و سایر تیم ها نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز