خبرگزاری کار ایران

فلیپ لام ایرانی در ترکیب تراکتور

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۸۶

مدافع جوان تراکتورسازی آمار شگفت انگیزی از خود به جا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایمان سلیمی، مدافع جوان تراکتورسازی که در پنجره تابستانی جذب این تیم شده توانسته در طول هفته‌های سپری شده از لیگ برتر عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد و به جایگاه ثابتی دست پیدا کند.

سلیمی در ترافیک خط دفاع تراکتورسازی در ابتدای فصل پس از اشتباهات سریالی که در این پست از ترکیب تراکتورسازان رخ می‌داد فرصت بازی پیدا کرد و دیگر از ترکیب اصلی بیرون نرفت. حتی تغییرات زیاد کادرفنی سرخپوشان در طول فصل هم باعث نشد سلیمی جایگاهش را از دست بدهد.

مدافع تراکتورسازی علاوه بر عملکرد خوب خودش یک آمار شگفت انگیز به ثبت رسانده و آنهم نداشتن حتی یک کارت زرد از ابتدای فصل گذشته تا حالاست.

سلیمی فصل گذشته در پارس جم توپ می‌زد و در کل فصل هیچ اخطاری از سوی داوران نگرفت و حالا در تراکتورسازی هم در 22 بازی حتی یک بار هم با کارت زرد داوران روبرو نشده است.

این آمار با توجه به پست دفاع میانی که ذاتاً پست درگیر شونده‌ای است ارزش بالایی دارد که باعث می‌شود باشگاه از حضور بازیکنش در هیچ دیداری محروم نشود.

در فوتبال دنیا فلیپ لام به چنین خصوصیتی مشهور است که در طول دوران بازی خود کارت زرد‌های کمی دریافت کرده و هرگز با کارت قرمز روبرو نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز