خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: مقابل گل گهر فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۷۲

مهدی پاشازاده چند روزی است که به عنوان سرمربی سرخپوشان پاکدشت انتخاب شده‌است؛ پاشازاده در اولین تجربه خود در این تیم بازی سختی در پیش خواهدداشت.

به گزارش ایلنا، دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز برگزار خواهدشد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته دو تیم بالا جدول یعنی گل‌گهر سیرجان و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم خواهند رفت.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت که به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی حساس با گل‌گهر سیرجان و شانس صعود به لیگ برتر گفت: فعلا فقط به بازی که در پیش داریم فکر می‌کنم. عادت ندارم به بازی‌ها آینده فکر کنم. تنها مشکل تیم ما کمبود زمان و مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیم است. در این دو روز تمرینات خوبی داشتیم و آماده هستیم با تمام وجود در زمین حاضر شویم. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم برد در این بازی و کسب 3 امتیاز بازی است.

سرمربی تیم سرخپوشان در مورد حریف امروز که از مدعیان صعود به لیگ برتر است گفت: به نظر من بازی آسانی وجود ندارد و همه تیم‌ها با تمام وجود در زمین حاضر می‌شوند. یاد گرفتم به تمام حریفان احترام بذارم. سعی می‌کنیم در این بازی نمایش منطقی داشته باشیم و در نهایت با پیروزی از زمین خارج شویم.

گفتنی است این دیدار از ساعت 15 امروز در ورزشگاه اختصاصی باشگاه گل‌گهر برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز