خبرگزاری کار ایران

سردار کرمی خبرداد:

بیش از 10 هزار زائر زنجانی به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۱۰۱

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: از 24 اسفندماه امسال تا 12 فروردین ماه سال آینده بیش از 10 هزار زائر از استان زنجان به مناطق عملیاتی کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، در نشست خبری با خبرنگاران، توجه به اعزام‌های راهیان نور را یکی از راه‌های زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود: عملیات های هشت سال دفاع مقدس اوج عزت و عظمت ایران اسلامی در سایه الطاف الهی بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: سالانه در کشور بیش از 6 میلیون نفر به مناطق عملیاتی اعزام می شوند؛ حضور مردم بیشتر از کاروان هاست که نشانگر عظمت این مناطق است.

وی به فعال بودن 58 یادمان در مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: بیش از 55 هزار مدیر و مسئول در این مناطق حضور دارند، 88 هزار خادم به زائران مشهدالشهدای مناطق عملیاتی خدمت می کنند و 25 هزار راوی از پیشکسوتان دفاع مقدس که میراث این ایام هستند به این مناطق اعزام می شوند.

سردار کرمی به فعالیت 18 هزار روحانی در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اشاره کرد و گفت: در سال جاری از سوی سپاه انصارالمهدی(عج) استان 50 هزار دانش آموز، 4 هزار کاروان از اقشار مختلف و بیش از یک هزار نفر اقشار بسیج به این مناطق اعزام می شوند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه کاروان های راهیان نور به صورت چهار و پنج روزه به مناطق عملیاتی اعزام می شوند، تصریح کرد: زائران از مناطق اروندکنار، والفجر هشت، علقمه، نهر خیم، شلمچه، طلائیه، هویزه بازدید و در رزمایش های کنار اردوگاه ها به عنوان برنامه های جانبی شرکت می کنند.

وی در پایاین سخنان خود، به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: در این بیانیه هم اقشار مختلف بالاخص جوانان تکالیفی بر دوش دارند که لازم است به این وظایف عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز