خبرگزاری کار ایران

تاکید علوی بر سرعت بخشی آسفالت معابر در آستانه نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۹۹

رئیس شورای شهر رشت بر سرعت بخشی آسفالت معابر در آستانه نوروز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در هشتاد و پنجمین جلسه صحن شورا با بیان اینکه شهر رشت همواره یکی از مقاصد گردشگران در ایام نوروز است، اظهار داشت: شهرداری رشت به کمک دیگر دستگاه‌ها برای نوروز آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی می‌شود.

علوی از کمیسیون‌های عمران، بهداشت و فرهنگی شورای‌شهر خواست تا با ستاد استقبال از بهار شهرداری رشت بیشتر همکاری کنند.

رئیس شورا تصریح کرد: اگرچه ستاد استقبال از بهار از دو ماه پیش آغاز به کار کرده اما در برخی حوزه‌ها به‌واسطه کمبود مالی و یا فقدان دغدغه لازم، تخصیص اعتبار صورت نگرفته و کمبود داریم.

وی خطاب به سرپرست شهرداری تذکر داد و افزود: رقم نازلی به سازمان های فرهنگی و سیماو منظر اختصاص یافته و این رقم پذیرفتنی نیست. ساخت چند المان برازنده رشت نیست و در این زمینه مکتوب به سرپرست شهرداری تذکر داده‌ام.

کمیسیون‌های شورا پیگیری کنند تا نواقص به پای اعضای شورا گذاشته نشود.

رئیس شورا همچنین به لکه گیری آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی اشاره کرد و گفت: اگرچه آسفالت در حال انجام است ولی سرعت لازم را ندارد. شایسته نیست ایام نوروز رشت شهری پر از چاله باشد و در خاطره مسافران بماند. با توجه به اینکه مناطق با پیمانکاران برای آسفالت قرارداد منعقد کرده‌اند اما لازم است با سرعت بیشتری اقدام شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز