خبرگزاری کار ایران

با حکم حمید بورد:

رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۶۳

با حکم مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، ایوب بنوی به عنوان رئیس روابط عمومی این شرکت منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با حکم مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، ایوب بنوی به عنوان رئیس روابط عمومی این شرکت منصوب شد. پیش از این، بهرام نریمانیان این مسئولیت را بر عهده داشت. 

ایوب بنوی پیش از این، ریاست روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت، ریاست روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نماینده روابط عمومی های منطقه سه صنعت نفت کشور  را بر عهده داشته است. 

 تقویت تعامل با حوزه فرهنگ و محیط پیرامون صنعت نفت در پارس جنوبی،  بخشی از ماموریت و تلاش های ایوب بنوی در دوران حضور خود در پایتخت انرژی ایران بود.

شرکت نفت فلات قاره ایران یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت و گاز دریایی جهان است که وظیفه استخراج و بهره‌برداری از میادین نفتی و گازی کشور در طول بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از گستره آبهای نیلگون خلیج فارس (به استثناء پارس جنوبی و شمالی) و همچنین دریای عمان را با پیشینه نیم قرن تجربه بر عهده دارد.

حوزه اصلی فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه خلیج فارس است که علاوه بر ایران ۷ کشور تولیدکننده عمده نفت جهان (عراق، کویت، عربستان، بحرین، قطر، امارات، عمان) در حاشیه آن قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز