خبرگزاری کار ایران

تعریف و تمجید نایب رییس انجمن منتقدان سینما از سریال نهنگ آبی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۲۴

نائیب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی به کیفیت سریال نهنگ آبی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر گودرزی طی یادداشتی درباره درباره سریال نهنگ آبی نوشت: بهرام توکلی در سریال«نهنگ آبی» جدا از کارهای دیگرش، فیلمنامه‌ای پر رمز و راز و پر تعلیقی نوشته است و یکی از ویژگی‌های این سریال نسبت به تولیدات شبکه نمایش خانگی و یا در سینمای ایران به طور کلی این است که گروه سازنده این مجموعه از ابتدا به ساخت سریال با فیلمنامه‌ای منسجم و مشخص شروع به کار کردند.

ظرفیت خوب متن به علاوه کارگردانی درست باعث موفقیت این اثر شده است. «نهنگ آبی»شروع خوبی دارد و از عکس‌العمل‌های مخاطبانش می‌توان متوجه شد که به مرور، تماشاگران بیشتری را جذب می‌کند و این موضوع برای یک سریال عادی است که طبعا مخاطبانش را با گذشت زمان پیدا می‌کند.

بازی‌های یکدست بازیگران یکی دیگر از نقاط قوت این مجموعه است و به شخصه بازی لیلا حاتمی را پسندیدم، به نظرم حاتمی در این مجموعه نشان داد که تغییر مدیوم خیلی برای او تفاوتی ندارد. هرچند که از ابتدای توزیع سریال خبرهایی مبنی بر سانسور بخش‌هایی از آن رسانه‌ای شد که قطعا می‌توانست ضربه بدی برای این سریال باشد اما با همه ممیزی‌ها «نهنگ آبی» هنوز سر و شکل اش را حفظ کرده است و قطعا در قسمت‌های بعدی مخاطبان بیشتری را با خود همراه می‌کند. در نهایت می‌توان گفت «نهنگ آبی» اثری قابل احترام و دوست داشتنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز