خبرگزاری کار ایران

فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۴۸

معاون فناوری و اطلاعات نیروی انتظامی از فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد دولتخواه با اعلام این خبر، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی و در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به هموطنان عزیز، دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) فعال و به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات هستند.

وی بیان کرد: ارائه خدماتی مانند اجرائیات (صدور برگه خلافی)، رسیدگی به تخلفات رانندگی، صدور گذرنامه، گواهینامه و تمدید آن، مشمولان نظام وظیفه، اماکن عمومی و سایر خدمات الکترونیک انتظامی در این دفاتر انجام می شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی برای ارائه خدمات به هم‌وطنان و مسافران نوروزی از ساعت ۹ الی ۱۴ هر روز به صورت شیفتی مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.

سردار دولتخواه یادآور شد: در راستای افزایش رضایت مندی هموطنان عزیز و مسافران نوروزی، تیم‌های ارزیاب وظیفه بازرسی از نحوه خدمات دهی دفاتر را بر عهده دارند، برهمین اساس شهروندان می‌توانند برای ارائه گزارش، انتقادات، پیشنهادات و یا رفع مشکلات از نحوه خدمت‌رسانی دفاتر پلیس + ۱۰ با شماره تلفن ۸۸۸۸۵۴۱۹ بازرسی شرکت پژوهش و یا سامانه شکایات مردمی ۱۹۷ تماس بگیرند.

 معاون فناوری و اطلاعات ناجا در خاتمه گفت: ۱۰۶۹ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی در سراسر کشور فعالیت دارند که از این تعداد ۶۲۲ دفتر در قالب شیفت بندی ایام نوروز آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز