خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و گو با ایلنا مطرح شد؛

فعالیت اسنپ و مسافربرهای بدون ارم و علائم ۱۸۷۰ در تربت جام غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۱۲

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌جام از غیر قانونی بودن تاکسی اینترنتی اسنپ و صدور حکم هیئت انضباطی مبنی بر رعایت مقررات ابلاغی به تاکسی اینترنتی ۱۸۷۰ خبر داد.

سید یحیی موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در تربت جام گفت : اسنپ مجوز فعالیت در تربت جام را ندارد و خواهش من از مردم عزیز  این هست که وقتی فرزندان شما در حمل و نقل عمومی و مجوزدار سرمایه گذاری کرده اند ،گول ارزان بودن این  مسافربرها را نخورند و با سوار شدن با تاکسی های ۱۳۳ و خطی و گردشی علاوه بر کمک به سیستم حمل و نقل عمومی امنیت و آرامش خود را تضمین کنند.

موسوی گفت : تاکسی اینترنتی ۱۸۷۰ به علت عدم رعایت نرخ مصوب و به‌کارگیری ماشین‌های غیر آرم دار در هئیت انضباطی محکوم شده است و منتظر اقدام پلیس امنیت عمومی شهرستان هستیم.

وی افزود : این تاکسی به تعهداتی که داده  عمل نکرده و در مرحله اول جریمه و به علت تکرار اخطاریه صادر کردیم و در آخرین مرحله در هئیت انضباطی که نمایندگانی از تاکسیرانی و انجمن صنفی تاکسی‌داران و شورای اسلامی شهر حضور دارند رای بر این صادر شد تا موارد بالا را رعایت کند تا ضربه ی اقتصادی به دیگر سیستم حمل ونقل وارد نشود.

سید یحیی موسوی در مورد چگونگی برخورد با این مسافربرهای شخصی گفت : ماشین این افراد توقیف و اعمال قانون ( صدور اخطاریه ریالی ، تسویه حساب شهرداری و شرکت الیت ، عدم خلافی و اخطار کتبی ) می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت جام در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه اگر امنیت مسافرانی که از اسنپ یا ۱۸۷۰ استفاده می کنند به خطر بیفتد کسی پاسخگو خواهد بود گفت : شاید کسی پاسخگو باشد اما بسیار پر دردسر ، پر هزینه و زمانبر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز