خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف آب برای بانوان زنجانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۲۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به افزایش مصرف آب در ایام پایانی سال بخاطر انجام سنت پسندیده خانه تکانی کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف با حضور بانوان زنجانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجرای این کمپین علاوه بر بانوان، سازمان های مردم نهاد نیز حضور دارند که می‌توان از توان و ایده های این سازمان‌ها در راستای مدیریت مصرف در خانواده‌ها استفاده کرد.

وی افزود: توجه به نقش و جایگاه ویژه ای که سازمان‌های مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند از این رو در این کمپین  اعضای فعال سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست حضور داشته و آموزش های لازم را به مخاطبین ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: خوشبختانه سازمان‌های مردم نهاد روز به روز گسترش یافته و تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر می‌شود و از این رو تلاش می شود تا با همکاری این سازمانها که در زمینه آب فعالیت چشمگیری داشته‌اند بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه را به قشرهای مختلف جامعه آموزش داده و نهادینه کنیم .

جزء قاسمی اضافه کرد: منابع آب در کشور ما محدود بوده و ضروری است این نعمت الهی به درستی استفاده شده  و مردم از طریق آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف با ارزش های این نعمت حیات بخش بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده جهت آموزش و ارتباط مستقیم با بانوان در این کمپین ، نسبت به ارائه آموزش های لازم  توسط کارشناسان  اقدام شده و بسته های فرهنگی نیز بین آنان توزیع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز