خبرگزاری کار ایران

علیرضا سالاری خبر داد:

انهدام باند بزرگ جعل اسکناس در فارس

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۲۰

رئیس حوزه قضایی فاریاب از انهدام باند گسترده جعل اسکناس که در چند استان فعالیت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا سالاری درباره جزئیات این خبر گفت: پس از کسب گزارش پلیس اطلاعات شهرستان فاریاب مبنی بر توزیع اسکناس‌های جعلی در بازار، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و همان ساعات اولیه ۲ نفر از متهمان در این شهرستان دستگیر شدند و پس از بازجویی‌های اولیه، عضو دیگر این باند در یکی از شهرستان‌های استان فارس بازداشت شد.

وی از فعالیت هسته اصلی این باند بزرگ جعل اسکناس در یکی از استان‌های مرزی در غرب کشور خبر داد و افزود: با اعزام پلیس اطلاعات به استان کرمانشاه و همکاری فرماندهی انتظامی این استان خانه تیمی اعضای این باند شناسایی و سه نفر دیگر از اعضای این باند به همراه مقادیری اسکناس جعلی دستگیر شدند.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب افزود: یکی از اعضای این باند در بازجویی‌های اولیه به جعل انواع مختلف کارت‌های شناسایی از قبیل: کارت ملی و شناسنامه اعتراف کرده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند کاملا به صورت حرفه‌ای و شبکه‌ای در کشور عمل می‌کرده و هیچ ردپایی از خود بجا نمی‌گذاشته اند، گفت: به طور مثال عامل توزیع اسکناس در یک استان، هیچگاه عامل مرتبط با خود را به صورت حضوری مشاهده نکرده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: تاکنون حساب‌های متعدد بانکی از اعضای این باند در استان‌های مختلف از جمله در البرز شناسایی و با دستور قضایی همه این حساب‌ها مسدود شده است.

سالاری از تلاش قضائی برای دستگیری دیگر عوامل این باند خبر و هشدار داد: دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کشور کنند، برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز