خبرگزاری کار ایران

مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران اعلام کرد؛

۳۰ درصد مخاطبان بالای ۱۸ سال اصلاً تلویزیون نمی‌بینند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۴۰۲

براساس آخرین نظرسنجی‌ها هر ایرانی در شبانه‌روز به‌صورت متوسط ۱۱۳ دقیقه برنامه‌های صداوسیما را تماشا می‌کند.

به  گزارش خبرنگار ایلنا، مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران طی نظرسنجی که در اسفند ماه سال 97 انجام داده است میزان تماشای برنامه‌های صداوسیما از سوی کل شهروندان ایران را ارزیابی کرده است.

بر اساس یافته‌های استخراج شده از این نظر سنجی20/6 درصد مردم ایران در هر شبانه‌روز یک ساعت شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما را تماشا می‌کنند. و ۱۹.۱ درصد از مخاطبان ، ۲ ساعت14/8 درصد از مخاطبان، ۳ ساعت ۶.۷ درصد از مخاطبان ۴ ساعت، ۴ درصد از مخاطبان  ۵ ساعت و ۴.۷ درصد از مخاطبان  بیش از ۵ ساعت در هر شبانه روز سیمای ملی را تماشا می‌کنند. همچنین۳۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال کشور شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما  را تماشا نمی‌کنند.

 همچنین طبق نتایج نظرسنجی ملی اسفندماه ایسپا؛ 55/3 درصد مردم فیلم و سریال‌های تلویزیون را از طریق شبکه‌های صداوسیما ،10/5 درصد از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای، 4/5 درصد از طریق سینمای خانگی و ۴.۵ درصد نیز از طریق شبکه‌های آنلاین می‌بینند. مابقی پاسخگویان اعلام کرده‌اند فیلم و سریال نمی‌بینند.

 این نظرسنجی در اسفند ۱۳۹۷ به صورت تلفنی از ۱۲۷۵ نفر از شهروندان کل کشور انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز