خبرگزاری کار ایران

فرماندار انزلی تاکید کرد:

افزایش نظارت و بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه مواد غذایی

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۹۰

فرمانداربندرانزلی بر افزایش نظارت و بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه ، عرضه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، اسماعیل حیدری آزاد در حاشیه برگزاری مانور سراسری سلامت نوروزی اظهار کرد: با فرارسیدن ایام نوروز اقداماتی از سوی دستگاه های مختلف برای ارائه خدمات بهتر برای شهروندان و مسافران انجام می شود و شبکه بهداشت و درمان یکی از اداراتی است که سهم بسزایی در تامین و نظارت برسلامت کالاها و مواد غذایی و خدمات ارائه شده به مردم دارد .

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه مانور ها بیانگر آمادگی دستگاه های متولی برای ارائه خدمات به مردم در ایام اوج حضور مسافران در بندرانزلی است افزود: باید گشت های مشترک نوروزی با همکاری و همراهی ادارت تعزیرات ، اصناف، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، دامپزشکی، هلال احمر در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شود.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به کاهش سفرهای خارجی در نوروز پیش رو تاکید کرد: یکی از مقاصد اصلی سفر مردم شمال کشور است و بندرانزلی به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و مواهب الهی همواره مقصد سفر بسیاری از هموطنان است که باید از این ظرفیت برای معرفی بندرانزلی به عنوان قطب گردشگری شمال کشور استفاده کرد.

حیدری ازاد با اشاره به اینکه وجود مواهب الهی و جاذبه های گردشگری به تنهایی در افزایش ماندگاری مسافران تاثیر گذار نیست گفت: باید با ارائه خدمات مناسب و ایجاد رضایتمندی بین مسافران با افزایش زمینه های لازم همچون سلامت محیط ، بهداشت ، مواد غذایی و مراکز اقامتی زمینه های ماندگاری مسافران را در شهرستان انزلی افزایش دهیم .

وی با تاکید بر ضرورت نظارت هرچه بیشتر بر قیمت ها برای جلوگیری از گرانفروشی و نقره داغ شدن مسافران ورودی به این شهر ساحلی تصریح کرد: نباید بگذاریم انزلی به شهر گرانی ها معروف شود و سوای ناظرین بهداشت باید هر ایرانی یک ناظر بر قیمت ها باشد تا مسافران علاوه بر لذت بردن از سفر و اقامتشان در این شهر ساحلی ماندگاری بیشتری نیز داشته باشند.

فرماندار انزلی با تاکید بر لزوم نظارت هرچه بهتر بر اماکنی که حق ارائه مواد غذایی ندارند خاطرنشان کرد: باید علاوه بر نظارت بهتر بر وضعیت اماکن پذیرایی در مسیر های بین راهی ، حتما نظارت بر آب مورد استفاده مردم از نظر نمونه برداری و کلر سنجی در دستور کار باشد و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز