خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز شهدا صورت گرفت؛

ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز شهدا در استان زنجان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۱۰۶

همزمان با ۲۲ اسفندماه روز گرامیداشت شهدا ویژه برنامه های متعددی در استان زنجان پیش بینی واجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، تشکیل ستاد بزرگداشت روز شهید در استان و شهرستان‌های تابعه استان زنجان، تشکیل جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان با موضوع روز شهید، انجام پایش سلامت و عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان ها و منازل از برنامه های پیش بینی شده است.

برگزاری آئین تجلیل و تکریم از والدین شهدا، برگزاری چهل یادواره شهید در استان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن تا ۲۲ اسفند، فضاسازی و تبلیغات شهری به منظور معرفی ۲۲ اسفند و روز شهید و برگزاری مراسم غرس نهال و کاشت درخت به یاد هر شهید یک درخت از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی و ... در بین ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه رؤسای بنیاد شهید با استقرار میز خدمت در تاریخ ۱۷ و ۲۴ اسفند از برنامه های این ایام اعلام شده است.

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با ایثارگران در مناطق مختلف استان، برپایی نمایشگاه های موضوعی در حوزه ایثار و شهادت در مصلی های نماز جمعه، مدارس، موزه شهدا و ...، هماهنگی جهت بازدید دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم از موزه شهدا و نمایشگاه عملکرد بنیاد استان از دیگر برنامه های این ایام محسوب می شود.

گلباران مزار مطهر شهدا و تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدا و دیدار کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب زنجان از دیگر برنامه های گرامیداشت روز شهدا است.

همچنین تجلیل و تکریم از خادمین شهدا و کارمندان بازنشسته در سالروز تاسیس بنیاد، آئین تکریم و تجلیل از مروجین و فعالان حوزه ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی، نخبگان از برنامه های این ایام است.

رونمایی از چندین عنوان کتاب و نرم افزارهای چند رسانه‌ای با موضوع ایثار و شهادت، اتمام ساماندهی ۹۰درصد گلزار شهدای استان، برگزاری مراسم جشن پدران آسمانی توسط فرزندان معظم شاهد نیز از جمله برنامه های بنیاد شهید در راستای گرامیداشت روز شهید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز