خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس؛ الگوی ثبات در لیگ برتر

سرخ‌ها کماکان با میانگین 2 امتیاز پیش می‌روند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۱۸۸

پرسپولیس با وجود کسب تساوی برابر نساجی مازندران در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در صدرجدول رده بندی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس با وجود کسب تساوی برابر نساجی مازندران در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در صدرجدول رده بندی قرار دارد.  این تیم نسبت به امتیازاتی که در این زمان در نیم‌فصل اول گرفته بود یک امتیاز کمتر به دست آورده است. با این وجود و با توجه به نتایجی که پرسپولیس گرفته و میانگین امتیازات و گل‌های زده و خورده این تیم می‌توان نتیجه گرفت که پرسپولیس برانکو تیمی است که به یک ثبات در نتیجه‌گیری رسیده است و شاید اصلی‌ترین دلیل موفقیت این تیم در 4 سال اخیر همین موضوع باشد.

11 امتیاز

پرسپولیس در نیم فصل دوم و در 6 مسابقه‌ای که برگزار کرده یازده امتیاز به دست آورده است. این تیم در نیم‌فصل دوم سه برد، دو مساوی و یک شکست کسب کرده و یازده امتیاز گرفته است. پرسپولیس اما در نیم‌فصل اول و در شش بازی ابتدایی سه برد و سه مساوی و در نهایت دوازده امتیاز کسب کرده بود.

صدرنشین به جای دوم

تفاوتی که وضعیت پرسپولیس در نیم‌فصل دوم داشته این است که آن ها با وجود کسب 12 امتیاز از 6 بازی در نیم فصل اول در رده دوم و پایین‌تر از پدیده قرار داشتند اما درحال حاضر و در پایان هفته بیست و یکم صدرنشین مسابقات هستند هرچند این تیم یک بازی بیشتر از سپاهان رده دومی انجام داده است.

ثبات در گل‌های زده و خورده

پرسپولیس در شش بازی ابتدایی نیم‌فصل اول 7 گل زده و 2 گل نیز خورده است. جالب اینجاست که در نیم فصل دوم این تیم در 6 بازی 7 گل زده و 3 گل خورده است. در واقع عملکرد پرسپولیس در شش بازی اول نیم‌‌فصل اول و نیم فصل دوم نشان از ثبات در روند نتایج این تیم دارد.

میانگین پرسپولیس

پرسپولیس در شش بازی ابتدای فصل 12 امتیاز و میانگین دو امتیاز در هر بازی را کسب کرده بود. میانگین امتیازات این تیم در نیم‌فصل دوم و در شش مسابقه‌ای که برگزار کرده میانگین نزدیک 1.9 را کسب کرده است. پرسپولیس در مجموع لیگ امسال در 21 بازی 42 امتیاز کسب کرده و میانگین دو امتیاز در هر بازی را به دست آورده است. پرسپولیس در فصل قبل اما در شش بازی اول فصل سیزده و در شش مسابقه نیم فصل دوم 12 امتیاز کسب کرد که بازهم میانگین امتیازاتش در این مسابقات در حدود دو بوده است هرچند این تیم در شش بازی نیم فصل اول و نیم‌فصل دوم یک امتیاز کمتر از سال قبل گرفته است. این تیم امسال به ترتیب 12 و 11 امتیاز کسب کرده بود.

پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ هفدهم 14 برد، 6 مساوی و یک باخت کسب کرده بود و امسال 11 برد، 9 مساوی و یک باخت به دست آورده است. درواقع پرسپولیس در لیگ هجدهم سه مساوی بیشتر و سه برد کمتر و در نهایت 6 امتیاز کمتر به دست آورده است و همین باعث شده تا در جدول رده‌بندی رقابتش برای رسیدن به سومین عنوان متوالی قهرمانی سخت‌تر شود. سرخ‌ها فصل گذشته در چنین روزهایی دوازده امتیاز از فولاد تیم دوم جدول بیشتر داشت اما امسال تنها یک امتیاز از سپاهان بیشتر دارد آن هم در شرایطی که یک بازی بیشتر از حریفش انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز