خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

پل امام رضا (ع) قزوین ایراد ساختاری دارد/ افتتاح بزودی انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۹۹

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: پل امام رضا(ع) شهر قزوین ایرادات ساختاری داشت که به همین دلیل در سفر وزیر دادگستری فاز نخست آن افتتاح نشد.

محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در پاسخ به این سوال که در سفر وزیر دادگستری قرار بود، فاز نخست پل امام رضا (ع) شهر قزوین افتتاح شود اما به تاخیر افتاد، اظهار کرد: این پروژه یک سِری ایرادات ساختاری داشت که اگر در زمان سفر آقای آوایی افتتاح می‌شد، استفاده از آن چند روزعقب می‌افتاد.

وی درباره تکمیل پروژه امام رضا (ع) شهر قزوین ادامه داد: یک سِری بحث‌های حقوقی برای فازهای بعدی پل امام رضا (ع) با میراث فرهنگی در زمینه لاین‌های زاویه‌ای وجود دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اضافه کرد: فاز نخست پل امام رضا (ع) که قابلیت بهره‌برداری دارد، برای عبور و مرور مردم مشکلی ندارد که بزودی با حضور مقامات کشوری افتتاح می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: توسعه کتابخوانی در تاکسی‌رانی، اتوبوس‌رانی و قطار قزوین به رشت در اولویت کاری قرار دارد و به صورت مشارکتی انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین افزود: تمهید مقدمات برای اجرای طرح کتاب در تاکسی، در 50 تاکسی به عنوان پایلوت فراهم شده است.

در کتابخانه آیت‌الله کاشانی شهر اقبالیه 13 هزار جلد کتاب با 10 هزار عنوان کتاب موجود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز