خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و یکم؛ استقلال، پرسپولیس و تراکتور با بیشترین سهم

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۶۰۳

3 تیم در تیم منتخب هفته بیست و یکم بیش از سایرین سهم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و یکم از لیگ هجدهم برگزار شد و تیم‌ها با نتایج مختلفی که کسب کردند تغییراتی در جدول رده‌بندی لیگ رقم زدند. در این میان مثل هر هفته برخی از بازیکنان با حضور در ترکیب تیمشان توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و در نتیجه بازی تاثیر گذار بودند. در اینجا تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: سید حسین حسینی (استقلال تهران)

این بار شفر ترجیح داد از گلر جوان‌تر تیمش استفاده کند و حسینی هم جواب اعتماد او را با کلین شیتش داد. او روی چند صحنه موقعیت گل مهاجمان نفت مسجد سلیمان را مهار کرد. حسینی پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان برای دومین بازی متوالی در فصل جاری به ترکیب ثابت رسید و عملکرد او در دقایق پایانی سبب شد تا سه امتیاز در چنگ استقلال باقی بماند و شاگردان شفر به صدر جدول بیش از گذشته نزدیک شوند. پیش بینی می‌شود با فشردگی مسابقات آینده آبی‌ها حسینی کماکان سنگربان اول در مسابقات لیگ برتر باشد.

 

مدافع چپ: محمد نادری (پرسپولیس)

بازیکن تازه وارد پرسپولیس سعی بر اثبات توانایی خود در ساختار دفاعی برانکو دارد. نادری برابر نساجی با تکیه به قدرت شوتزنی در صحنه  توپ های برگشتی حاصل از ضربات ایستگاهی، اضافه شدن موثر به کانال سمت چپ پرسپولیس و کمک به حفظ موج حملات بر روی دروازه رضایی بخش مهمی از پازل هجومی پرسپولیس را ایفا می کرد. 

با حضور نادری قدرت سمت راست و چپ پرسپولیس متعادل می شود. او با ادامه روند خوب می تواند جایگاه ثابتی در خط دفاعی پروفسور داشته باشد.

 

مدافع میانی: حجت حقوردی (پیکان)

در برتری با ارزش پیکان مقابل استقلال خوزستان که بیرون از خانه رقم خورد، پیکانی‌ها در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتند و نفرات دفاعی این تیم به همراه مهدی امینی دروازه‌بان کم اشتباه ظاهر شدند ولی بهترین بازیکن در میان آنها حجت حقوردی بود که به روزهای خوبش برگشته است.

 

مدافع میانی: محمد نژادمهدی (ذوب آهن)

برتری یک بر صفر ذوبی‌ها مقابل پدیده نتیجه با ارزشی بود که در آن خط دفاع و ثبت کلین شیت در این دیدار نقش بسزایی داشتند. نژادمهدی که مدتی درگیر مصدومیت بود حالا به همان مهره مستحکم خط دفاع ذوبی‌ها تبدیل شده است.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتورسازی)

اسماعیلی فر هافبک راست تراکتورسازان با ارائه بازی روان، دونده، خلق موقعیت و قرار گرفتن در موقعیت های گلزنی یک هفته بی نظیر فوتبالی را برابر ماشین سازی تجربه کرد.

هافبک قرمزپوشان در همان دقیقه 2 موقعیت گلزنی داشت که با بدشانسی و تلاش مدافعان ماشین سازی این موقعیت را از دست داد. در  ادامه بازی یکی از صحنه های مسابقه اسماعیلی فر چند قدمی از مدافع ماشین سازی عقب است و توپ به ظاهر در اختیار بازیکن حریف. اما دانیل با دوندگی زیاد خود را به توپ می رساند و تیمش را صاحب موقعیت می کند که توپ با برخورد به تیرک دروازه از زمین خارج می شود و تبدیل به گل نمی شود.

 

هافبک دفاعی: علی کریمی (استقلال تهران)

پس از بازگشت از مصدومیت نشان داد حسابی سر حال و آماده است و علاوه بر گل 3 امتیازی و با ارزشی که به نفت مسجد سلیمان زد در اکثر دقایق بازی با جایگری خوب هم در فاز دفاعی برای تیمش مثمر ثمر بود و هم در مواقع حمله به تیمش کمک کرد و بهترین بازیکن تیمش بود. گلزنی کریمی از این جهت قابل توجه بود که با مهار شدن مهاجمان استقلال او با یک ضربه سر سنگربان حریف را غافلگیر کرد و در نهایت پایه ساز برتری همبازیانش شد.

 

هافبک هجومی: سروش رفیعی (پرسپولیس)

بعد از انتقادات زیادی که از او می‌شد مقابل نساجی به روزهای خوب خودش برگشت و علاوه بر گلی که به ثمر رساند در طول 90 دقیقه عملکرد خوبی داشت و نشان داد کم کم تبدیل به همان بازیکن گره گشای برانکو خواهد شد.

 

هافبک هجومی: اشکان دژاگه (تراکتورسازی)

بارها با پاس‌کاری های خوبش در طراحی حمله برای تراکتور مفید ظاهر شد و توانست یک گل ارزشمند هم به ثمر برساند و مزد بازی خوبش را گرفت. پنجمین گل کاپیتان سرخپوشان نشان از آمادگی بالای او دارد که توانسته به راحتی کلید اصلی حملات تراکتورسازی در میانه میدان باشد.

 

مهاجم کناری: ارسلان مطهری (ذوب آهن)

گل مهم و 3 امتیازی او مقابل پدیده بالا نشین کار ارزشمندی بود که مطهری انجام داد و موقعیت‌های دیگری هم در این بازی داشت که روی جایگری مناسب خود به دست آورد و اگر کمی خوش شانس بود می‌توانست به گل دوم هم برسد.

 

مهاجم کناری: میلاد جهانی (صنعت نفت)

او در این فصل ستاره بی چون و چرای تیمش بوده است و یکی از مهره‌های کلیدی تیم سرجیو به حساب می‌آید که توانست با گل دقایق پایانی خود مقابل سپیدرود تیمش را از شکست حتمی نجات دهد و یک بار دیگر برای زردهای آبادانی مفید ظاهر شد.

 

مهاجم نوک: کی‌روش استنلی (سپاهان)

در روزی که کار سپاهان گره خورده بود بازهم با قدرت بالای خود در بازی هوایی توانست از پاس کومان از روی ضربه کرنر به بهترین شکل استفاده کند و با محاسبه خروج اشتباه احمدی دروازه پارس جم را باز کرده و علاوه بر برگشتن به صدر جدول گلزنان به تنهایی، 3 امتیاز مهم برای تیمش به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز