خبرگزاری کار ایران

با امضای یک تفاهم‌نامه؛

روستاییان و عشایر خرمشهر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۹۵

استاندار خوزستان اعلام کرد: با بودجه تخصیصی استانداری، همه کشاورزان، روستاییان و عشایر خرمشهر، تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی (استاندار خوزستان)، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری استانداری خوزستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد: با بودجه تخصیصی استانداری، همه کشاورزان، روستاییان و عشایر خرمشهر، تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

شریعتی ابتدای این مراسم با اشاره به سوابق آشنایی خود با محمدرضا واعظ‌ مهدوی (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) گفت: وقتی واعظ‌ مهدوی، معاون وزیر بهداشت بود، بنده هم در خدمتش بودم و امروز هم همین‌گونه است.

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ای که چند ماه اخیر برای افزایش پوشش بیمه مشمولان صندوق انجام شده، اشاره کرد و ادامه داد: در سفر وزیر کار به خوزستان هم شاهد بودم  شریعتمداری و واعظ‌مهدوی در تماس هستند و وزیر هم پیگیر وضعیت بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است.

شریعتی گفت: از اعتبارات استان مبلغی را برای کمک به گسترش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان کل استان تخصیص دادیم.

او اضافه کرد: امام‌خمینی(ره) فرمودند خوزستان دین خود به انقلاب را ادا کرده و به اعتقاد من، خرمشهر سهم بیشتری از این ادای دین را داشته، بنابراین تصمیم گرفتیم همه ۳۵۰۰ خانوار مشمول را تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز