خبرگزاری کار ایران

میلانی:

اعتماد چندانی به سیستم شهرسازی در مناطق وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۷۲

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: به دلیل سوابق قبلی اعتماد چندانی به سیستم شهرسازی در مناطق وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در یکصد و سی‌مین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران در مخالفت با حذف تبصره یک استفساریه شهرداری تهران درخصوص مجوز ساخت در ۶۲ باغ گفت: ای کاش برای جبران خسارت این ۶۲ پلاک باغ اعضای شورای شهر مبلغی را در بودجه ۹۸ تصویب می‌کردند و شورا رای به صدور مجوز ساخت در آنها را نمی‌داد و مانع از تخریب بیشتر باغات نمی‌شدیم.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل سوابق قبلی اعتماد چندانی به سیستم شهرسازی در مناطق وجود ندارد، اظهار داشت: بند یک استفساریه به خاطر آن است که جلوی هر گونه تخلف احتمالی گرفته شود و شورا بتواند با متخلفان برخورد کند. به همین خاطر، من از همکاران می‌خواهم که به حذف این تبصره رای ندهند.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری افزود: بر اساس این تبصره میزان بارگذاری و تعداد طبقات صرفا باید به میزان عوارض پرداختی تا تاریخ ذکر شده باشد و شهرداری حقی به اضافه کردن سطح و سطوح و بارگذاری با دریافت عوارض مجدد در خصوص این پرونده‌ها را ندارد.

لازم به ذکر است که اعضای شورا با اکثریت آرا با حذف تبصره مذکور موافقت نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز