خبرگزاری کار ایران

کدخدایی:

اصلاح عملکرد مسئولان مهم‌ترین وسیله برای تحقق اهداف نظام است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۵۰

سخنگوی شورای نگهبان در در جلسه هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به پیام ویژه این بیانیه گفت: اصلاح عملکرد مسئولان در مسیر اهداف انقلاب و منافع ملی اولویت جامعه ما است و این اصلاح عملکرد مسئولان مهم ترین وسیله برای تحقق اهداف نظام است.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان و اعضای پژوهشکده شورای نگهبان در پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شد.

در ابتدای این نشست کدخدایی به بیان نکاتی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: بیانیه گام دوم ترسیمی است از چهل سال گذشته انقلاب اسلامی که با تلخی ها و شیرینی های بسیاری همراه بوده و علیرغم دشمنی ها و تهدیدها این نظام با استواری و دستاوردهای بسیار به راه خود ادامه داده و برای حرکت به سوی آینده مصمم تر است.

سخنگوی شورای نگهبان با استناد به آمارهای بین المللی ادامه داد: اذعان نهادهای بین المللی و برخی دشمنان خارجی به موفقیت های ایران و افزایش فشارها و کینه ورزی آنان علیه ایران خود روشن ترین گواه بر پیشرفت و عظمت ایران است.

سخنگوی شورای نگهبان بیانیه گام دوم انقلاب را تصویری از راه طی شده این چهل سال دانست و ادامه داد: انتظار از جامعه علمی و نخبگان کشور این است که در دانشگاه ها و محافل علمی به تبیین این بیانیه بپردازند و برای رسیدن به شکوفایی و رشد بیانیه را نقشه راه خود کنند و از این بیانیه برنامه های دقیق برای اداره بهتر کشور استخراج نمایند.

این استاد دانشگاه با اشاره به پیام ویژه این بیانیه برای همه مسئولان ادامه داد: اصلاح عملکرد مسئولان در مسیر اهداف انقلاب و منافع ملی اولویت جامعه ما است و این اصلاح عملکرد مسئولان مهم ترین وسیله برای تحقق اهداف نظام است.

کدخدایی از پژوهشگران شورای نگهبان خواست تا تمام بندها و نکات این بیانیه را از دید حقوقی بررسی و کارشناسی کنند تا بتوانند از بعد حقوقی به رسیدن به اهداف بیانیه در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاست خارجی و ... کمک کنند.

در ادامه نشست پژوهشگران پژوهشکده شورای نگهبان به بیان تحلیل ها، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص عملیاتی کردن محتوای بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه حقوق پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز