خبرگزاری کار ایران

سارقان مغازه‌های بازار تهران دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۰۲

سرکلانتر هفتم پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مغازه‌های بازار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوست علی جلیلیان در توضیح این خبر، عنوان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه از بازار در طی ۲۰ روز اخیر، موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت.

وی گفت: بررسی اظهارات تعدادی از شکات حکایت از آن داشت که سارقان با تخریب قفل  وارد مغازه شده و ۳۴۰ جین لباس زنانه سرقت کرده اند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط ۲ نفر انجام شده ، ادامه داد: گشت های انتظامی در سطح کلانتری بازار افزایش و ماموران هنگام گشت زنی در محدوده بازار آل یاسین متوجه رفتار مشکوک ۲ فروشنده پوشاک شدند که در بررسی های بعدی مشخص شد که اجناس این فروشندگان مسروقه بوده است.

این مقام انتظامی افزود: هر ۲ متهم برای بازجویی اولیه به کلانتری منتقل و ضمن اقرار به جرم ارتکابی با ۲ همدست دیگر خود تا کنون از ۱۰ مغازه در محدوده بازار طی ۲۰ روز اخیر سرقت کرده اند و قرار بر این بود که سرقت ها توسط ۲ همدست انجام شود و اینها فقط اموال مسروقه را در سطح بازار بفروشند.

سرکلانتر هفتم گفت: هر ۲ سارق اصلی مغازه صبح روز دوازدهم اسفند ماه در مخفیگاهشان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه از متهمان ۱۸۰ جین لباس زنانه به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شده، تصریح کرد: هر ۴ متهم در بازجویی های نهایی به ۲۵ فقره سرقت مغازه در محدوده بازار ، خزانه و جوادیه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم پایتخت، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمان به ۲۵ فقره سرقت مغازه و شناسایی ۱۰ تن از مال باختگان، متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز